Leren werken met Genkgo software

We zijn ons ervan bewust dat veel ledenorganisaties draaien op basis van bestuursleden, commissies en vrijwilligers en dat er regelmatig wisseling plaatsvind. Zoals bij bijna alle software is er bij Genkgo sprake van een leercurve bij ingebruikname. Als er regelmatig nieuwe personen worden ingewerkt bij uw organisatie, zal elk van deze personen moeten leren om te werken met de software. Daarbij is de functionaliteit zó uitgebreid dat zelfs een ervaren gebruiker soms hulp nodig heeft.

Wij bieden ondersteuning in drie lagen:

• Documentatie en uitlegvideo’s
  • Vragen beantwoorden via e-mail
  • Consults

Documentatie en uitlegvideo’s

Ons voornaamste middel voor ondersteuning is onze support website. Op deze website staan talloze artikelen met documentatie over alle functionaliteit en een heel aantal uitlegvideo’s. Er is ook een speciale video voor nieuwe medewerkers/vrijwilligers waarin een introductie op de software wordt gegeven. De support website wordt voortdurend bijgewerkt.

Vragen beantwoorden via e-mail

We gaan uit van een zekere zelfredzaamheid bij de klant die mogelijk gemaakt wordt door de documentatie en uitlegvideo’s. Wanneer iets niet te vinden is op de support website, dan kan er contact met ons worden opgenomen per e-mail. Wij doen dan ons best om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Soms leidt dit tot aanpassing aan support artikelen.

Consults

Iedere organisatie is uniek. Dat leidt tot unieke scenario’s die om een unieke aanpak in de software vragen. Als een casus erg complex is, kan de behoefte onstaan dat een medewerker van Genkgo meedenkt over de manier waarop deze in Genkgo gerealiseerd kan worden. Denk bijvoorbeeld aan het configureren van het programma van een evenement of het aanmaken van een goede boekhoudingstructuur. Tijdens een consult denken we mee en geven we nuttige tips een aanwijzingen.