Gratis uitproberen

Paraplu- en koepelorganisaties

Onder ‘Koepelorganisatie’ verstaan wij een overkoepelend orgaan met daaronder meedere afdelingen die in zekere mate zelfstandig en los van elkaar opereren. Met zo’n structuur is het wenselijk om één omgeving te gebruiken voor de administratie, maar de afdelingen zelf enige regie over hun eigen gedeelte van de administratie te geven. Genkgo heeft hiervoor een module ontwikkeld met maximale mogelijkheden voor het gebruik in de eigen hiërarchische structuur en het opzetten van de gewenste rechtenstructeren.

Eén administratie, eindeloze mogelijkheden

De structuur van de ledenadministratie

Daar beginnen we: hoe zie de organisatie eruit? Wat is de structuur? Of er nu twee, drie of tien lagen in de organisatie zijn, we gaan op zoek naar wat voor u belangrijk is. De gewenste structuur wordt toegepast in de applicatie Organisatie.

Lidprofielen en velden

De ledenadministratie van elke afdeling is binnen deze structuur zo zelfstandig of afhankelijk als gewenst. Elke laag en afdeling bevat de lidprofielen die daarbij horen. Op één centraal punt wordt beheerd welke velden in de lidprofielen staan. Profielen kunnen vervolgens verder worden gesorteerd in mappen en groepen.

Applicatie Organisatie in de store

Zo brengt Genkgo structuur in jouw administratie

De rechtenstructuur

Welke functies bestaan er binnen de organisatie? Alle organisatie-brede en afdelingsgerichte functies worden in de ledenadministratie geplaatst. Aan deze functies worden rechten verbonden. Hiermee kunt u bijv. zorgen dat de secretaris van een afdeling alleen de administratie van de eigen afdeling kan zien en bewerken, en de penningmeester alleen gegevens mag bekijken, maar niet bewerken? Voor het organisatie-brede bestuur kunnen weer andere rechten worden ingesteld.

Koepelorganisatie in de store

Communicatie

Via de volledig geïntegreerde applicatie Communicatie kunt u leden e-mails en SMSjes sturen. Dat betekent géén excel bestanden met verzendlijsten, géén externe mailprogramma’s, maar alles onder ééń dak. Door het gebruik van e-mailsjablonen verstuurt u een mailing die er verzorgd en professioneel uitziet en past bij de huisstijl van de organisatie. Leden regelen zelf welke mailing ze willen ontvangen door middel van abonnementen.
Afdelingsbeheerders kunnen zelf hun eigen leden bereiken via deze applicatie.

Applicatie Communicatie in de store

De website voor ontmoeting en verbinding

Leden loggen in op de website

Voor de leden is de website het centrale punt. Hier kunnen ze niet alleen algemene informatie vinden, maar kunnen ze ook inloggen om hun eigen zaken te regelen. Zo kunnen ze zich bijv. inschrijven voor de activiteiten die zijn gepland. Ook kunnen leden hun profielgegevens zelf beheren (maar natuurlijk alleen díe gegevens waarvan u bepaalt dat ze door leden zelf worden beheerd).

De website als toegangspoort

De website kan ook dienen als informatiebron voor belangstellenden. Door het design en de inhoud van de website kun je laten zien wie jullie als organisatie zijn. Nieuwe leden kunnen zich via de website direct aanmelden. Hun aanmelding komt terecht in de applicatie Organisatie. Nieuwe leden hoeven dus alleen nog geaccecteerd en bij de juiste afdeling geplaatst te worden.

Applicatie Website in de store

Verenigingen veranderen ten goede als ze met Genkgo gaan werken.

Meer dan 600 organisaties gingen u voor.

KNV EHBO

De Koninklijke Nederlandse Vereniging Eerste Hulp Bij Ongelukken is de grootste landelijke E.H.B.O vereniging. Onder de paraplu van de KNV zijn diverse afdelingen en districten ondergebracht.

Bond van Post Personeel

BVPP is een onafhankelijke vakorganisatie dat sinds 1987 werknemers ondersteunt en onderhandelt met de werkgever over werkvoorwaarden.

Lotus Nederland

Organisatie Landelijke Opleiding Tot Uitbeelding van Slachtoffers (LOTUS) leidt lotusslachtoffers op voor eerste hulponderwijs. Onder de paraplu van VLN zijn zelfstandige vereniging aangesloten, genaamd "kringen".

Tesselschade

Gratis uitproberen

Probeer Genkgo gratis uit voor een periode van 30 dagen

* Uw eigen domeinnaam kan later gekoppeld worden