Gratis uitproberen

Vrijetijdsverenigingen

Zo’n veertig vrijetijdsverenigingen maken gebruik van de software van Genkgo. Of het nu gaat om een vereniging voor de buurt, festiviteiten, een hobby, sport of ‘gewoon’ voor de gezelligheid…
Bij Genkgo weten we wat u als bestuurder, vrijwilliger of uitvoerder nodig hebt om het achter de schermen overzichtelijk te houden. Met een geautomatiseerd systeem zijn de administratieve zaken zo min mogelijk afhankelijk van de inzet van bepaalde personen.

Overzicht maken en behouden

Ledenadministratie met Organisatie

De software van Genkgo begint altijd met een centrale ledenadministratie. De leden vormen het hart van de vereniging, en dus ook van de software. In de applicatie Organisatie wordt er voor elk lid een profiel bijgehouden met velden die u zelf beheert. De profielen kunnen verder gesorteerd worden in groepen en commissies.

Applicatie organisatie in de store

Snel contributie innen met Financieel

Met de applicatie Financieel is het innen van contributie makkelijker dan ooit. Alle facturen worden met een paar klikken aangemaakt en verzonden. Daarna is het een kwestie van incasseren bij de bank (of de overboekingen afwachten) en de facturen in de applicatie Financieel markeren als betaald – wat overigens ook in een paar klikken geregeld is. Dat is alles!

Applicatie Financieel in de store

Communicatie met leden

Excelbestanden met verzendlijsten en externe e-mailprogramma’s? Dat vinden wij zonde van uw tijd. Als u gebruik maakt van de applicatie Communicatie houden leden zelf hun abonnementen voor mailings bij. U geeft alleen nog aan naar welke map of groep uit de ledenadministratie de mail verzonden moet worden. Dan filteren wij de mensen eruit die de mail liever niet ontvangen. De opmaak van de e-mail hebben we trouwens ook al voor u geregeld. Het enig wat u nog hoeft te doen, is de inhoud neerzetten en op ‘verzenden’ klikken.

Applicatie Communicatie in de store

Leden betrokken houden en nieuwe leden aantrekken

Leden loggen in op de website

Voor de leden zelf is de website het centrale punt. Alle leden krijgen een gebruikersnaam en wachtwoord waarmee ze op de website kunnen inloggen. Daar houden ze zelf hun profielgegevens bij die in de applicatie Organisatie staan. Ook kunnen bijv. foto’s en bestanden beschikbaar worden gesteld voor leden.

Applicatie Website in de store

Nieuwe leden werven via de website

De website wordt niet alleen gebruikt voor bestaande leden, maar ook om belangstellenden en mogelijk nieuwe leden te laten zien wij jullie als organisatie zijn. Via de website kunnen nieuwe leden zich ook aanmelden, waarna een nieuw profiel automatisch in de aanmeldingenmap van de ledenadministratie verschijnt. Om te accepteren sleep je het profiel naar de ledenmap. Zo simpel is het echt!

Activiteiten organiseren via de website

Leden melden zich aan voor activiteiten

Op de website kunnen ook de activiteiten gepland en bekend gemaakt worden. Dat niet alleen, leden kunnen zich ook inschrijven voor activiteiten via de website. Daar rolt direct een deelnemerslijst uit. Hier kunt u vervolgens op sorteren in de ledenadministratie. Deze lijst kun ook als verzendlijst gebruiken voor mailings met de applicatie Communicatie.

Bekijk de mogelijkheden voor activiteiten

Verenigingen veranderen ten goede als ze met Genkgo gaan werken.

Meer dan 600 organisaties gingen u voor.

Gratis uitproberen

Probeer Genkgo gratis uit voor een periode van 30 dagen

* Uw eigen domeinnaam kan later gekoppeld worden