Stel uw eigen Genkgo pakket samen

Prijsindicatie

Per maand

€ 85

Eenmalig

€ 1.000

* ExclusiefEx. btw

Pakket gratis uitproberen?

Ga aan de slag

Communicatie

Opgemaakte en gepersonaliseerde nieuwsbrieven, SMS tekstberichten en brieven versturen

Met de Communicatie Applicatie is het mogelijk om e-mailberichten en SMSjes te versturen naar personen of selecties uit de ledenadministratie in applicatie Organisatie.

Verzenden naar groepen in individuen

Doordat de applicatie Communicatie gekoppeld is met de ledenadministratie, is het toevoegen van bijgewerkte verzendlijsten een kwestie van een paar muisklikken. Selecteer simpelweg mappen, groepen en individuen uit de applciatie Organisatie om ze toe te voegen als ontvanger. Met placeholders en de geautomatiseerde aanhef kunt u de e-mail voor elke ontvanger persoonlijk maken.

Professionele opmaak in huisstijl

E-mailberichten zijn professioneel opgemaakt in de huisstijl van de vereniging. Het is mogelijk om zelf onbeperkt lay-outs toe te voegen.

Begunstigden bepalen zelf welke e-mails ze ontvangen

Abonnementen zorgen ervoor dat personen zelf hun voorkeuren kunnen beheren. Per abonnement kan een beheerder bepalen of personen standaard wel of niet ingeschreven zijn (opt-in of opt-out) en of personen zich kunnen uitschrijven. Selecteer bij het verzenden van een bericht het gewenste abonnement. Alle niet-ingeschreven personen worden automatisch uit de verzendlijst gefilterd.

Verzend- en leesstatistieken

Na het verzenden verschaft de applicatie per bericht inzicht in de effectiviteit van het bericht. Per ontvanger wordt getoond of het bericht is verzonden, ontvangen en gelezen. Ook is het aantal kliks per link in de e-mail inzichtelijk.

SMS credits

Voor het versturen van SMSjes kunt u credits aanschaffen

Licentie

€ 20