Lite

Met deze professionele evenementen organisatie tool kunnen evenementen worden georganiseerd die bestemd zijn voor één doelgroep en waar één prijs voor geldt.

Evenement instellen

Met de Lite variant van de applicatie Evenementen kan per evenement één ticketoptie worden gebruikt. Aan deze ticketoptie kan een capactiteit worden verbonden zodat de inschrijvingen automatisch sluiten op het moment dat de capaciteit bereikt is. Ook kan er een reserveringsperiode worden ingesteld zodat de inschrijvingen sluiten op een vooraf ingesteld moment.

Andere mogelijkheden bevatten reserveringslimieten per gebruiker, formulieren die ingevuld worden bij reservering van de ticket, een automatische bevestigingsmail met kalenderbestand als bijlage, het handmatig kunnen annuleren van tickets als beheerder en de gewenste betaalmethodes instellen per evenement incl. evt. transactiekosten. Uiteraard kunnen evenementen ook gratis worden aangeboden, de zogenaamde “één-kliksinschrijving”.

Gebruikers reserveren tickets via de website

Door op de website in te loggen kunnen leden tickets bemachtigen voor het evenement. In het professionele bestelproces geven gebruikers aan hoeveel tickets zij willen reserveren, wordt het ingestelde formulier ingevuld en wordt de gewenste betaalmethode gekozen uit de beschikbaar gestelde mogelijkheden.

Controle over de reserveringen

Als beheerder kun je handmatig deelnemers toevoegen via de admin. Wanneer er geen tickets meer beschikbaar zijn, is het mogelijk om gebruik te maken van een reservelijst of notificatielijst zodat gebruikers alsnog een ticket kunnen bemachtigen als een andere deelnemer annuleert.

Inzicht in de deelnemers

In de applicatie Evenementen kun je als beheerder gemakkelijk zien welke deelnemers een ticket hebben gereserveerd. Via dit overzicht kan met deelnemers van het evenement worden gecommuniceerd. Er kan een dynamische groep van de deelnemers gemaakt worden zodat je hen vanuit de applicatie Communicatie kunt e-mailen, of kan er direct vanuit de applicatie Evenementen een e-mail worden gestuurd.

Licentie

• Evenementenlijst en kalender op de website
  • Inschrijven, afmelden en betalen
  • Eén ticketoptie en één prijs per evenement