Pro

Voor professioneel event management

Met deze professionele evenementen organisatie tool kunnen allerlei soorten evenementen georganiseerd worden: van vergadering tot gala tot grootschalige conferentie.

Evenement instellen

Per evenement kan een onbeperkt aantal ticketopties worden ingesteld met een maximum capaciteit. Tickets kunnen verder worden toegespitst op type deelnemers door voor specifieke groepen in te stellen welke ticketopties voor hen beschikbaar zijn, in welke periode zij deze kunnen bestellen en hoeveel het hen kost. Zo kan bijvoorbeeld onderscheid gemaakt worden tussen leden en externen in reserveringsperiodes en prijzen.

Andere mogelijkheden bevatten kortingen, formulieren die ingevuld worden bij reservering van de ticket, automatische bevestigingse-mail inc. factuur, ticket en kalenderbestand, het koppelen van webshop producten aan het evenement en het instellen van de hoogte van restitutie bij annulering.

Tickets reserveren via de website

Door op de website in te loggen kunnen leden en evt. andere relaties tickets bemachtigen voor het evenement. In het professionele bestelproces kunnen ticketopties worden geselecteerd, wordt het ingestelde formulier ingevuld en wordt de gewenste betaalmethode gekozen uit de beschikbaar gestelde mogelijkheden. Deelnemers kunnen vervolgens hun eigen tickets beheren via het Event Dashboard.

Deelnemer overzicht

In de applicatie Evenementen kun je als beheerder gemakkelijk zien welke deelnemers een ticket hebben gereserveerd, samen met de bijbehorende tickets en facturen. Via dit overzicht kan met deelnemers van het evenement worden gecommuniceerd. Zo kun je een dynamische groep maken van alle deelnemers zodat je hen vanuit de applicatie Communicatie kunt e-mailen, of direct vanuit de Evenementen Applicatie een e-mail sturen. Zo worden alle deelnemers op de hoogte gehouden van de details rondom het evenement zonder dat dit extra moeite kost.
Tijdens het evenement zelf is het mogelijk om de opkomst te monitoren door deelnemers via de QR-code op de ticket in en uit te scannen.

Licentie

Implementatie

• Evenementenlijst en kalender op de website
  • Inschrijven, afmelden en betalen