Organisatie
Ledenadministratie, CRM
Een goede ledenadministratie is de basis van elke vereniging. In de Organisatie applicatie hebben alle betrokken personen, zoals leden, oud-leden en sponsoren, een eigen profiel. U kunt zelf bepalen welke informatie in het profiel wordt opgenomen.
Overzicht in structuur met mappen en groepen
Om de administratie overzichtelijk te houden, kunnen profielen worden gegroepeerd in mappen en handmatig aanpasbare groepen of groepen die zich automatisch aanpassen op basis van een profielveld.
Community intelligence: statistieken bijhouden
Houdt statistieken bij over het ledenbestand, zoals de historische ontwikkeling van het aantal leden, de gemiddelde leeftijd en de man/vrouw verdeling. Deze informatie is waardevol voor het bestuur en de marketingafdeling bij het nemen van strategische beslissingen.
Automatisch verzenden van inloggegevens en e-mails
De Organisatie applicatie biedt ook de mogelijkheid om automatisch inloggegevens en e-mails te verzenden, bijvoorbeeld voor het versturen van verjaardagswensen en welkomstberichten aan nieuwe leden.
Een efficiënte en gestructureerde ledenadministratie
De applicatie bevat vele andere functies en is zo ontworpen dat het bijhouden van de ledenadministratie zo efficiënt en gestructureerd mogelijk verloopt, zodat u zo min mogelijk tijd kwijt bent aan administratieve taken. De data in de Organisatie applicatie worden ook gebruikt in andere applicaties, zoals het inloggen op de website, het versturen van berichten via de Communicatie applicatie en het bijhouden van deelnemers in de Evenementen applicatie.