Stel uw eigen Genkgo pakket samen

Prijsindicatie

Per maand

€ 85

Eenmalig

€ 1.000

* ExclusiefEx. btw

Pakket gratis uitproberen?

Ga aan de slag

Accreditatie

Erkenning van onderwijs en cursussen

Met deze module kunt u als bestuurder gemakkelijk en efficiënt de accreditaties van uw leden controleren.

Beheer van accreditatiepunten

Het ledengedeelte van de website biedt de mogelijkheid aan leden om zelf bij te houden welke trainingen, cursussen of andere activiteiten zij hebben gevolgd en hoeveel accreditatiepunten zij hebben behaald. Hierbij kan ook een bewijs worden gevoegd, zodat de vereniging gemakkelijk kan controleren of de data klopt.

Beheer van bewijzen

Met ons systeem kan een lid zelf bijhouden welke trainingen, cursussen of andere activiteiten hij of zij heeft gevolgd en hoeveel accreditatiepunten hij of zij heeft behaald. Hierbij kan ook een bewijs worden gevoegd, zodat u als vereniging gemakkelijk kunt controleren of de data klopt.

Beperking van het aantal punten

Om ervoor te zorgen dat uw leden niet alles in één keer behalen en vervolgens een hele tijd niets doen, kunt u als vereniging het aantal punten instellen dat een lid per jaar kan behalen. Bijvoorbeeld maximaal 70 punten per jaar. Dit zorgt voor een consistente stroom van activiteiten en zorgt ervoor dat uw leden altijd betrokken blijven bij uw vereniging.

Kortom, onze Accreditatie applicatie biedt een eenvoudige, georganiseerde en efficiënte manier om uw leden te beheren en hun accreditaties te controleren.

Licentie

€ 30

Per maand

Implementatie