Stel uw eigen Genkgo pakket samen

Prijsindicatie

Per maand

€ 85

Eenmalig

€ 1.000

* ExclusiefEx. btw

Pakket gratis uitproberen?

Ga aan de slag

Koepelorganisatie

Ledenadministratie voor koepelorganisaties

Beheren van een gezamenlijke ledenadministratie van een koepelorganisatie met meerdere afdelingen of subverenigingen.

De prijs van deze module wordt in overleg bepaald. Deze is mede-afhankelijk van het aantal aangesloten afdelingen.

Deze module maakt het mogelijk om de ledenadministratie van een overkoepelende organisatie met meerdere afdelingen onder te brengen in één systeem. De structuur van de organisatie wordt overgenomen in de ledenadministratie, waarbij voor iedere laag een aparte tak wordt gecreëerd.

De rechtenstructuur

De module bevat uitgebreide functionaliteit voor het opzetten van een rechtenstructuur. Dit maakt het mogelijk om zelf te bepalen hoe zelfstandig de afdelingen zijn in hun eigen administratie en hoeveel rechten de overkoepelende organisatie heeft voor de administratie van de afdelingen.

Functies en rechten

In de administratie kunnen functies worden gekoppeld aan personen. Aan deze functies zijn rechten verbonden. Alle personen met bepaalde functies krijgen automatisch de juiste rechten toegewezen. Zo kan op allerlei levels onderscheid worden gemaakt in de toegangs- en bewerkingsrechten.

• Gehele ledenadministratie op één plek
  • Elke afdeling een eigen ledenadministratie
  • Bestuursfuncties met gekoppelde rechten
  • Geef beheerders alleen toegang tot eigen afdeling