Stel uw eigen Genkgo pakket samen

Prijsindicatie

Per maand

€ 85

Eenmalig

€ 1.000

* ExclusiefEx. btw

Pakket gratis uitproberen?

Ga aan de slag

Kwalificaties

Administreer certificaten, diploma's, werkvelden, registraties en andere kwalificaties

Met deze module kunt u als bestuurder administreren welk lid welke kwalificaties heeft behaald.

Beheer van kwalificaties

Met velden & eigenschappen op het profiel van een lid is veel te administreren. Maar indien een vereniging beschikt over vele te behalen kwalificaties, dan red je het niet met het aanmaken van een of meer extra velden. Dan is additionele software noodzakelijk om al deze kwalificaties te administreren. Dat kan met behulp van de kwalificatie module. Ieder lid krijgt dan een additioneel tabblad waar de behaalde kwalificaties op worden vermeld.

Te behalen kwalificaties

Ieder te behalen kwalificatie heeft een type, bijvoorbeeld certificaat. Wanneer een kwalificatie wordt ingevoerd bij een persoon, dan wordt optioneel vastgelegd wanneer deze is behaald, en tot wanneer deze geldig is. Bij iedere kwalificatie kan een diplomanummer worden ingevoerd en een begeleidende tekst. Indien de vereniging dat wenselijk acht, dan kan aan het ledengedeelte worden toegevoegd dat leden zelf de kwalificaties kunnen invoeren. Een beheerder kan een geavanceerde zoekopdracht maken waar leden uitrollen die een zekere kwalificatie hebben behaald en of deze nog geldig is.

Ledenkaart

Wanneer u bij de Website applicatie ook de module ledenkaart aanschaft, dan kunt u aangeven welke kwalificaties doorzoekbaar moeten zijn op de ledenkaart.

Licentie

€ 10

Per maand

• Aanmaken te behalen kwalificaties