Stel uw eigen Genkgo pakket samen

Prijsindicatie

Per maand

€ 85

Eenmalig

€ 1.000

* ExclusiefEx. btw

Pakket gratis uitproberen?

Ga aan de slag

Ledenkaart

Toon leden op een ledenkaart

Laat op een kaart zien waar de leden van uw vereniging zich in Nederland bevinden

Wanneer u te maken heeft met bedrijven of beroepsuitoefenaars die lid zijn van uw vereniging, zoals bij een beroeps- & branche vereniging, dan kunt u deze leden zichtbaar op een kaart. Bezoekers kunnen dan een eigen postcode invoeren om te zien welke leden zich in de buurt bevinden.

Nederlandse postcode

Het systeem plaatst leden automatisch op de kaart aan de hand van hun Nederlandse postcode. Deze postcode wordt middels een postcode database omgezet naar zogenaamde latitude en longitude coördinaten zodat het lid op de juiste locatie een markering op de kaart krijgt.

Kwalificaties module

Wanneer u uit de Organisatie applicatie ook kiest voor de Kwalificaties module, dan worden leden daarnaast ook additioneel vermeld met hun kwalificaties. De bezoeker kan filteren naar welke kwalificaties deze op zoek is.

Implementatie

€ 600

Eenmalig

• Toon leden op een ledenkaart