Boeken- en Bijlesmarkt

Aanbieden en verhandelen van goederen en diensten door leden

Met deze module kunnen leden via de website hun goederen of diensten aanbieden. Hiermee kun je denken aan studieboeken, bundels, aantekeningen maar ook bijlessen.

Gevraagd en aangeboden

Via een speciaal hiervoor ingerichte pagina op de website kunnen leden hun items aanbieden. Hierbij kunnen ze zelf de prijs instellen en kiezen hoe andere leden contact met hen kunnen opnemen. Ook is het mogelijk om een ‘gevraagd’ item toe te voegen. Leden kunnen op die manier een oproep doen voor een bepaald studieboek of bijles in een bepaald vak. Er vind geen betaling plaats via de website. Dit regelen de leden onderling (bijvoorbeeld met een Tikkie).

Items zoals boeken en bijlessen vinden

De Marktplaats pagina op de website weergeeft een overzicht van alle gevraagde en aangeboden items. Dit overzicht weergeeft naast de basisinformatie ook de persoon die het item heeft geplaatst en de datum van plaatsing. Per item is de beschrijving te bekijken. Ook wordt het e-mailadres en/of telefoonnummer weergegeven van de persoon die het item heeft geplaatst.

Leden beheren hun eigen advertenties

Leden kunnen hun eigen items zelf van de website af halen. Ook de beheerder kan via de pagina in de admin items verwijderen van de pagina.

Licentie

Implementatie

• Leden bieden goederen en/of diensten aan
  • Leden kiezen welke contactinformatie zichtbaar is