Pagina met maatwerk

Een extra module met een mooi design

Een website van Genkgo wordt geleverd met vele standaard modules, zoals Formulieren, Commissies, en Nieuws. Deze modules hebben een standaard ontwerp en kunnen op elke website worden geïntegreerd.

Echter kan het zijn dat er extra webpagina’s gewenst zijn waarvoor een andere ontwerp nodig is, of je vind het belangrijk dat bepaalde content er uit springt op de website om er extra de aandacht op te vestigen. Ook kan het gewenst zijn om een combinatie van bepaalde modules op één pagina te plaatsen, en dat voor de combinatie van deze modules een speciaal ontwerp nodig is. Het is mogelijk om deze pagina’s op maat te laten ontwerpen.

Voorbeelden van extra pagina’s met een design op maat zijn:

• Een bestuurspagina waarop het bestuur op een mooie manier wordt gepresenteerd en waar doorgeklikt kan worden naar pagina’s voor ieder bestuurslid.
  • Een tijdlijn die de geschiedenis van de vereniging weergeeft.
  • Een about us pagina waarop met meerdere elementen wordt laten zien wat de identiteit is van de vereniging. Op zo’n pagina kan bijv. extra aandacht besteed worden aan een ‘lid-worden’ element, de missie en visie, het bestuur, partners, enz.

Samen met onze webdesigner denk je na over de functie van de pagina. Dit kan één module zijn zoals bij een Tijdlijn, of het kan bestaan uit meerdere onderdelen zoals een About Us pagina. Vervolgens denken we na over een ontwerp dat hierbij past.

Als het nodig is om nieuwe functionaliteit te ontwikkelen voor de pagina, dan worden de kosten daarvan apart berekend.

De prijs van maatwerk is n.t.b. en afhankelijk van uw wensen.