Een bewezen design aangepast aan de vereniging

Ons website design op basis van template is een product van jarenlange ontwikkeling, uitbreiding en verbetering. Een groot deel van onze klanten maakt gebruik van een template website.

Elke website krijgt een geheel eigen uiterlijk. Dat komt tot stand doordat we in overleg met onze klanten bepalen welke indeling de pagina’s krijgen en op welke wijze de inhoud (zoals artikelen, activiteiten en foto-albums) wordt gepresenteerd. Naast indelingen worden de kleuren, de logo's en het lettertype van de website ingesteld naar wens. De website krijgt op die manier een uitstraling die perfect past bij de unieke identiteit van de vereniging.
Wil je meer invloed op het eindresultaat? Dan kan ons team voor een aantrekkelijke prijs extra aandacht besteden aan het aanpassen of uitbreiden van het design van de website.

Waarom kiezen klanten voor een design op basis van template?

Met een website design op basis van template krijg je een complete, professionele website die is voorzien van de belangrijkste functionaliteit. Bovendien kun je er na installatie direct mee aan de slag. Je hebt verschillende basismogelijkheden om het ontwerp aan te laten passen aan de unieke kenmerken van de vereniging. Dit alles bieden wij voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Wil je meer invloed op het design van de website? Kies dan voor:

Website design op maat